شرینک اسلیو یک نوع لیبل بسته بندی است که قابلیت پوشاندن کل ظرف محصول را دارد. لیبل شرینک اسلیو می توانند به شکل ظرف محصول دربیاید.

استفاده از لیبل های پشت چسب‌دار یکی از پرکابردترین روش‌های معرفی مشخصات محصول است ولی استفاده از این لیبل‌ها یکی از بهترین روشهای معرفی محصول می باشند چون یک پوشش ۳۶۰ درجه ای دارد و طراح می‌تواند برای تمام اضلاع محصول طراحی کند.

این قابلیت امکان برجسته شدن محصول را در فروشگاه به وجود می‌آورد.

 

لیبل های شرینک اسلیو به چه روشی چاپ می شوند؟

در ایران لیبلهای شرینک اسلیو با فلکسو عرض کم ، فلکسو واید وب و یا روتوگراوور چاپ می‌شوند. البته به روش افست و دیجیتال هم قابل چاپ هستند ولی در ایران کمتر از این روش استفاده می‌شود.

برای اینکه مرکب در دسترس نباشد و در اثر جابجایی آسیب نبیند به روش چاپ زیر چاپ می‌شوند و مرکب بین ظرف محصول و متریال چاپی قرار می گیرد.

بنابراین این لیبل‌ها بسیار بهداشتی و مقاوم در برابر خراش هستند .

مزایای لیبل شرینک اسلیو

  1. طراحی تمام سه بعدی ۳۶۰ درجه
  2. امکان نصب روی محصول به صورت تمام اتوماتیک و یا دستی
  3. قابلیت دیده شدن محصول در ظروف شفاف یا شیشه ای
  4. قابلیت داشتن پرفراژ های افقی و عمودی برای مصرف راحت‌تر
  5. بهداشتی‌تر و مقاوم‌تر نسبت به لیبل‌های دیگر
  6. امکان طراحی زیباتر

لیبل های شرینک اسلیو بر روی چه متریالی چاپ می شوند ؟

فرق بین متریال های مختلف کیفیت چاپ و مقدار جوامع جمع شوندگی آنها است سریال هایی مثل پی وی سی و یا پی جی از معروفترین متریال های استفاده شده در ایران است و در کشورهای دیگر از متریال هایی مثل الدی فیلم یا پتسی و یا پی اس هم استفاده میشود

لیبل های شرینک اسلیو به چه صورتی بر روی محصول قرار می‌گیرند ؟

این لیبل ها به روش های اتوماتیک و یا دستی بر روی محصول قرار می گیرد و سپس و پس از گذشتن از تونل بخار داغ یا هوای داغ به دور محصول جمع می شوند

 

برای خواندن ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک کنید.

شرینک اسلیو