معرفی برنامه کالرتینک پرو یا ColorThink Pro

 
 

کالرتینک پرو ابزارهای قدرتمندی به دوستداران بحث مدیریت رنگ می دهد تا به راحتی به مقایسه و اصلاح پروفایل های رنگی یا همان ICC Profile ها بپردازند.

کالرتینک پرو

با کالرتینک پرو شما می توانید  یک فایل icc را باز کنید و اطلاعات رنگی داخل آن را بررسی کنید و دقت و مناسب بودن پروفایل را برای کارتان ارزیابی نمایید.

برای ساختن icc ها باید به کمک ابزارهایی مثل i1 pro  استفاده  کنید. این ابزار ها را می توانید از طریق سایت شرکت ایکس رایت تهیه کنید

با کالرتینک پرو شما می توانید یک پروفایل را ارزیابی کنید تا متوجه شوید این پروفایل  برای چه دستگاهی ساخته شده است و یا رنگ سفید یا مشکی آن با چه مقداری تنظیم شده است.

کالرتینک پرو

می توانید محورهای رنگی را با هم مقایسه کنید و نحوه تولید رنگ مشکی را بررسی کنید. مقدار دات گین پروفایل را ملاحظه نمایید و خلاصه همه اطلاعات یک پروفایل را کنترل کنید.

با این برنامه شما می توانید دو پروفایل رنگی را با هم مقایسه کنید و بزرگی و کوچکی محدوده رنگهای آنها را با هم مقایسه کنید.

کالرتینک پرو می تواند نمودارهای دوبعدی و سه بعدی از پروفایل شما نمایش دهد.

کالرتینک پرو

پیشنهاد سایت

اگر شما درگیر کار مدیریت رنگ هستید و یا به مبحث مدیریت رنگ علاقمند هستید می توانید این نرم افزار را از فروشگاه سایت تهیه فرمایید.

 خرید نرم افزار کالرتینک پرو

برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه مقالات بیشتر درباره چاپ و بسته بندی به سایت https://www.PrintMag.ir  مراجعه کنید