نرم افزار Studio Toolkit  یک برنامه قدرتمند و جانبی برای سایر نرم افزار های شرکت اسکو برای طراحی بسته بندی مواد غذایی می باشد.

 

 

 

نرم افزار Studio Toolkit  یک برنامه قدرتمند و جانبی برای سایر نرم افزار های شرکت اسکو برای طراحی بسته بندی مواد غذایی می باشد.

 
در برنامه  Studio Toolkit شما می توانید انواع بسته بندی های مواد غذایی که در قفسه فروشگاه ها دیده می شود را به صورت سه بعدی و با ابعاد واقعی بسازید . بعد از اینکه در برنامه استودیو تول‌کیت ماکت سه بعدی ساختید ، حالا می توانید آن را در نرم افزارهای دیگر شرکت اسکو مثل ویژوالایزر و یا دسک پک باز کنید و طرح خود را روی آن بیاندازید .

 

toolKit-04

این نرم افزار برای افرادی که در زمینه چاپ و بسته بندی موادغذایی مشغول هستند بسیار مفید است چون در آن بیشتر انواع بسته بندی مواد غذایی مثل پیلوبگ ها ، ساشه ها و یا دوی پک ها وجود دارد . در این نرم افزار ماکت خود را با ابعاد واقعی می سازید و در نرم افزاری مثل ویژوالایزر طرح خود را روی ماکت قرار می دهید و می توانید انواع فیلم مثل متالایز و یا او پی پی را انتخاب کنید و برای محصولاتی مثل چیپس ، بستنی و کیک طراحی کنید.

toolKit-03

اسلیو شرینک

از این نرم افزار قدرتمند برای آماده کردن لیبل های شرینک اسلیو نیز می توان استفاده کنید . ماکت محصولی را که می خواهید برای آن اسلیو طزاحی کنید را در محیطی سه بعدی ، مثل تری دی مکس بسازید و نرم افزار toolkit به شما کمک می کند تا لیبل مورد نظر را آماده کنید .

 

toolKit-01

در ضمن اگر بخواهید اسلیو شرینک هایی مثل نوشابه های چند تایی را طراحی کنید ، به راحتی می توانید نمونه خود را به تعداد مورد نظر تکرار و برای آن اسلیو طراحی کنید.

 

toolKit-02

 

برای نمونه ویدیویی از نحوه آماده کردن یک اسلیو برای یک بطری را برایتان آماده کرده ام .

 

 

برای اطلاع از بقیه نرم افزار های تخصصی شرکت اسکو می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید.

 

نرم افزار Esko DeskPack

نرم افزار Esko Visualizer

برای اطلاعات بیشتر و یا تهیه این نرم‌افزار با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۸۸۵۰۵۲ تماس بگیرید.

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه مقالات بیشتر درباره چاپ و بسته بندی به سایت https://www.PrintMag.ir  مراجعه کنید